https://www.zive.cz/bleskovky/windows-7-maji-skryty-bozsky-rezim/sc-4-a-150340/default.aspx

2018-12-04

Windows 7 mají skrytý „Božský režim“
Jakub ČížekJakub Čížek 5. ledna 2010
SDÍLET NA FACEBOOKU TWEETNOUT

Internetem se šíří nová a docela příjemná nezdokumentovaná vlastnost Windows 7. Tentokráte se ovšem nejedná o bezpečnostní díru, ale o speciální složku s přístupem k množství nastavení, téměř celou administrativu Windows tak můžete mít na jedné hromadě. Složce se začalo říkat GodMode – Božský režim a třeba na plochu si ji můžete přidat i vy.

Vytvořte běžným způsobem nový adresář v libovolné lokalitě a přejmenujte ho tímto řetězcem:

Božský režim.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Text před tečkou je samozřejmě pouze název hotové složky, takže si jej můžete dle libosti změnit. Po potvrzení se vytvoří nová složka, která ovšem nebude ani zdaleka prázdná. Získáte přístup k nastavení desítek vlastností od zvuku až po firewall a člověk se spíše diví, proč není Božský režim na ploše implicitně už po instalaci, je totiž mnohem schopnější než standardní Ovládací panely. Více na: https://www.zive.cz/bleskovky/windows-7-maji-skryty-bozsky-rezim/sc-4-a-150340/default.aspx

https://www.zive.cz/bleskovky/windows-7-maji-skryty-bozsky-rezim/sc-4-a-150340/default.aspx?showforum=1


Diskuze čtenářů k článku
avatar
Libor Macák (Johny004)
05. 01. 2010 11:37 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Díky díky díky Kubo!
Souhlasím (+11)  |  Nesouhlasím (-6)  |  Odpovědět
mike2000  |  05. 01. 2010 15:55  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.6

Mně to přijde zajímavé, ale k ničemu. Vždy bude rychlejší zmáčknout klávesu Win, napsat prvních pár písmen toho, co chci nastavit a stisknout Enter (tento postup ovšem nefunguje ve Vistách).
Souhlasím (+7)  |  Nesouhlasím (-14)  |  Odpovědět
a-c  |  07. 01. 2010 09:51  |  Microsoft Windows 7 IE 7.0

Co konkrétně na Vistách nefunguje? Používám to totiž stejně na Win7 a Vistách + Visty navíc umí prohledávat i historii IE, což mi na Win7 chybí.
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
babca  |  09. 01. 2010 11:55  |  Linux Mozilla 1.9.1.5

na Vistách nabídka start nevyhledává v nastaveních. Z Win 7 jsme zvyklý zmáčknout Start, napsat UAC a jsem v nastavení UAC. Ve vistách jsem to hledal minutu, a protože jsem neměl po ruce internet, tak dalších 5 minut, až jsem si to pak na jiném PC našel, kde se vlastně skrývá :) (no jo, používám do teď XP, ve Vistách se moc nevyznám, a ve Win 7 se člověk díky vyhledávání ani tolik vyznat nepotřebuje)
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
PavQW  |  05. 01. 2010 11:41  |  Linux Konqueror 4.3

To mi uplne pripomina nastaveni systemu z linuxovych dister .. Viz. mandriva, kubuntu, opensuse, apod. Je hezke jak se microsofti uci ...
Souhlasím (+50)  |  Nesouhlasím (-28)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 11:46  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

A kdy se linux nauci respektovat pozadavky uzivatelu desktopu?
Souhlasím (+66)  |  Nesouhlasím (-58)  |  Odpovědět
avatar
Jan Komárek (Vebloud)
05. 01. 2010 11:53 | Microsoft Windows XP Opera 9.80

A kdy se to naučí Microsoft?
Souhlasím (+58)  |  Nesouhlasím (-38)  |  Odpovědět
avatar
Štěpán Mátl
05. 01. 2010 12:38 | Microsoft Windows 7 IE 8.0

Podle rozšířenosti se mi zdá, že jsou uživatelé spokojeni, vám nikoli?
Souhlasím (+38)  |  Nesouhlasím (-45)  |  Odpovědět
avatar
Filip Zelinka (roadrunner)
05. 01. 2010 12:48 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

To je krásně naivní názor, že procentní zastoupení na trhu == míra spokojenosti . Proč taky nezohledňovat zvyk, OEM licence a podobné faktory, které rozhodně nemohou mít s rozšířeností nic společného...
Souhlasím (+48)  |  Nesouhlasím (-23)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 13:20  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Kupodivu ano. Proc by si jinak uzivatele KUPOVALI nejaky produkt, ktery jim NEVYHOVUJE, kdyz alternativou je jiny produkt, ktery je ZDARMA?
Souhlasím (+35)  |  Nesouhlasím (-19)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 13:28  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

Pretoze HO vyzaduje iny produkt, KTORY z nejakeho DOVODU potrebuje. ALEBO ho mozno LEN dostal predinstalovany
Souhlasím (+33)  |  Nesouhlasím (-10)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 14:15  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Jiste.
To s tim souvisi a na veci to nic nemeni.
Souhlasím (+6)  |  Nesouhlasím (-18)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 14:23  |  Linux Opera 9.80

Clovek, ktory z nejakeho dovodu *musi* pouzivat nevyhovujuci OS sa v ziadnom pripade neda nazvat "spokojny"
Souhlasím (+34)  |  Nesouhlasím (-7)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 16:07  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Domaci uzivatel NIC NEMUSI
Souhlasím (+11)  |  Nesouhlasím (-19)  |  Odpovědět
Nemo7  |  05. 01. 2010 17:15  |  Linux Opera 9.80

Ale musí - domácí uživatel občas doma dělá něco do práce a spousta domácích uživatelů má potomky, kteří si chtějí hrát pitomé hry.
Souhlasím (+17)  |  Nesouhlasím (-17)  |  Odpovědět
Petko Kotov  |  05. 01. 2010 20:32  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

chteji, nemusi.
Souhlasím (+8)  |  Nesouhlasím (-5)  |  Odpovědět
Radimfakt  |  05. 01. 2010 21:43  |  Linux Mozilla 1.9.1.6

Od toho je tady přece prográmek "PlayOnLinux" případně wine ne?
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-5)  |  Odpovědět
Rudidlo  |  06. 01. 2010 07:12  |  Microsoft Windows 7 IE 8.0

A co ti, co chtějí hrát inteligentní hry - ti tam také patří?
Souhlasím (+4)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Nemo7  |  06. 01. 2010 13:23  |  Linux Opera 9.80

Inteligentní hry jsou ty staršího data - a ty jde na Linuxu rozjet. Za inteligentní hru nepovažuji střílení pajdulákem ve FPS.
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Rudidlo  |  06. 01. 2010 21:32  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

Já také ne. Nikdy se mi nepodařilo rozjet instalák IL2 - 1946. Vždy jsem skončil bez jakéhokoliv hlášení chyby.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
kozec  |  06. 01. 2010 22:26  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

Toto IL2?
http://appdb.winehq.org/objectManager.php...
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Rudidlo  |  07. 01. 2010 03:18  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

Prostou kopii z filesystemu jsem pod wine rozjel taky. Sice to "jelo" na poloviční rychlosti, jako pod Windows, ale instalačka vždy padla na ústa.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Hafajs  |  15. 02. 2010 22:21  |  Microsoft Windows XP IE 8.0

A proto bude asi spokojeny. Ma system, na kterem muze co potrebuje-chce. A navic to funguje.
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Hafajs  |  15. 02. 2010 22:24  |  Microsoft Windows XP IE 8.0

"DOSTAL predinstalovany" ma spravne znit koupil predinstalovany, coz popira vasi myslenku na rovnost vyhodnosti co se porizovaci ceny tyka.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
PavQW  |  05. 01. 2010 13:37  |  Linux Konqueror 4.3

Zeby protoze vubec nevedeli neco o jinych OS, popr. zvyk, nechut si zvykat na neco jineho, popr. povery jake tu neustale sirite ? Nebo treba to ze ten system dostanou k novemu notebooku/PC bez toho ze by jim nekdo dal moznost si vybrat mezi tim a tim ?
Souhlasím (+25)  |  Nesouhlasím (-4)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 14:15  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

"bez toho ze by jim nekdo dal moznost si vybrat mezi tim a tim ?"
Máte pravo si vybrat NB, jaky chcete.
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-15)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 14:16  |  Linux Opera 9.80

Hovori sa predsa o OS.
Souhlasím (+13)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 15:46  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Jiste. Mas nejaky NB, ktery ma v sobe Windows, a jiny, ktery ma v sobe Linux.
A je pouze na tobe, jaky NB (s OS) si vyberes.
Souhlasím (+7)  |  Nesouhlasím (-17)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 15:56  |  Linux Opera 9.80

Kiez by to bolo take jednoduche
Souhlasím (+10)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 16:08  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Kupodivu je Jenom uzivatele Linuxu maji furt nejake problemy s necim
Souhlasím (+14)  |  Nesouhlasím (-22)  |  Odpovědět
Nemo7  |  05. 01. 2010 17:21  |  Linux Opera 9.80

Nene, znám spousty nespokojených uživatelů Windows. Zvlášť ta spokojenost s úžasným a revolučním OS Win Vista, ten systém si všichni uživatelé strašně moc chválili a hromadně na něj přecházeli.
Souhlasím (+8)  |  Nesouhlasím (-10)  |  Odpovědět
Radimfakt  |  05. 01. 2010 21:45  |  Linux Mozilla 1.9.1.6

Jojo :) Na Linux se taky přechází v obrovských vlnách a všechno na něm funguje bezproblémově :) Linux mám rád, ale dementy jako jsi ty (a že jich není málo) fakt nemůžu vystát.
Souhlasím (+22)  |  Nesouhlasím (-4)  |  Odpovědět
avatar
Štěpán Mátl
06. 01. 2010 09:46 | Microsoft Windows 7 IE 8.0

+1
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Nemo7  |  06. 01. 2010 14:59  |  Linux Opera 9.80

A já zase tuto reakci vůbec nechápu, o Linuxu jsem vůbec nic nepsal. Psal jsem o tom, že znám spoustu lidí nespokojených s Win a nějaký zaměstnanec MS se hned musel ozvat.
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Nemo7  |  06. 01. 2010 15:49  |  Linux Opera 9.80

P.S. Maskovaný zaměstnanec MS Radimfakt, v minulé diskuzi jsem ho učil, co je User-Agent String.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Radimfakt  |  06. 01. 2010 17:07  |  Linux Mozilla 1.9.1.6

ehm.. http://img24.eu/images/dmwkkmv.png...
BTW nevim kde ste vzali že jsem nějakej zaměstnanec MS? O_o
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
kozec  |  06. 01. 2010 17:13  |  Linux Opera 9.80

Velmo dobre maskovany, ale menu aplikacii umiestnene tam, kde by mala byt ponuka Start ho prezradza
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Radimfakt  |  06. 01. 2010 17:20  |  Linux Mozilla 1.9.1.6

Cože? :D
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Nemo7  |  06. 01. 2010 18:24  |  Linux Opera 9.80

Tak se maskovat nenaučil a radši si Linux nainstaloval...
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Nemo7  |  06. 01. 2010 18:26  |  Linux Opera 9.80

BTW nevim kde ste vzali že jsem nějakej zaměstnanec MS?
Přece podle příspěvků...
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
starenka  |  05. 01. 2010 17:18  |  Linux Opera 9.80

Lzes vedome, nebo jsi nikdy nevidel nabidku ntb bez s free nebo bez os?
Souhlasím (+10)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
starenka  |  05. 01. 2010 17:21  |  Linux Opera 9.80

* bez nebo s free os
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 20:44  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Nechapu smysl vasi reakce (neb nikde netvrdim, ze neexistuji NB s free os/bez nej).
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (-6)  |  Odpovědět
Chupacabras  |  05. 01. 2010 23:00  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

Toto je pseudoargument. Obyčajný nezmysel.
Ja si vyberám notebook primárne podľa kvality, konštrukcie, klávesnice, trackpointu, atď.. Iný notebook ako ThinkPad mi nevyhovuje a iný ani nechcem. Je tam pribalený Windows, či chcem alebo nechcem...
Také rady, že si mám kúpiť Acer, ASUS, alebo MSI a spol. len kvôli tomu, že mám možnosť ho kúpiť bez OS je hovadina na entú...
Souhlasím (+9)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Pety  |  05. 01. 2010 14:30  |  Microsoft Windows 7 IE 8.0

Právě ty nejlevnější noťásky se prodávají bez OS nebo s Linuxem - za Windows je třeba cca 2 tisíce připlatit - proč si 90% lidí připlatí a zbytek tam riskuje dát kradená Windows? Když k tomu dostali instalačku linuxu?
Souhlasím (+10)  |  Nesouhlasím (-5)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 14:41  |  Linux Opera 9.80

Tak, neviem jak tam u vas, ale u nas sa ta instalacka Linuxu hlasi tusim "Welcome to Freedos"
Souhlasím (+11)  |  Nesouhlasím (-3)  |  Odpovědět
LuciusMare  |  05. 01. 2010 14:41  |  Linux Mozilla 1.9.1.6

Protože nic jiného neznají, a budu ti to omílat dokud to nepochopíš. Vem si když by jsi jezdil celý život na benzín a najednou ti nabídli auto bez motoru, s tím že benzínový ti tam klidně dají, a nebo můžeš použít nový, který jezdí na bůhví co. Radši než se přeučovat jaký typ paliva tam dát, koupíš radši benzín a jsi spokojený.
(A ty linuxový distra jsou stejně většinou osekaný a nepoužitelný.)
Souhlasím (+12)  |  Nesouhlasím (-4)  |  Odpovědět
randomofamber  |  05. 01. 2010 15:55  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.6

Takže analogicky abych spustil ten linuxový motor tak musím napsat: "start +engine -a +xs /bd +user:pavel +pwd:[heslo] +level:2 +fuel:buhvico"?
No a pokud potřebuji natankovat, pak musím napsat: "refuel /q:42L"?
Jo abych nezapomněl, tak nevíte kde natankuji "buhvico"?
Souhlasím (+9)  |  Nesouhlasím (-11)  |  Odpovědět
Nemo7  |  05. 01. 2010 17:23  |  Linux Opera 9.80

Kdy jste viděl naposledy Linux ? V roce 1993 ?
Souhlasím (+9)  |  Nesouhlasím (-6)  |  Odpovědět
randomofamber  |  05. 01. 2010 17:31  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.6

Není to tak dávno a vím, že je už dnes pro BFU klikací, ale jaksi to pořád není to ono. Spousta HW není podporována a nebo prostě výrobce neudělá ovladače, spousta SW není ani zdaleka odpovídající SW pro Windows (ano, jsou takové, které se vyrovnají, ale moc jich není). Ergonomie ovládání mě opravdu nesedla a to jsem je měl 1/2 roku, že bych si na to mohl zvyknout. Prostě to stále není ani yoko ani ono...
Souhlasím (+13)  |  Nesouhlasím (-5)  |  Odpovědět
Hafajs  |  15. 02. 2010 22:41  |  Microsoft Windows XP IE 8.0

Spousta toho klikaciho je a pokus o pouziti konci vserikajici hlaskou error1, nebo tmou. Kdyz budu rozjizdet nejakou slozitou silenost a bude to problem, nebo to nedokazu, pochopim to, ale aby nebylo mozne pomoci "klikaciho" okna nastavit rozl. obrazovky na Intel VGA (cili zadna exotika), to uz nemam slov.
P.S. instalace a nastaveni serveru a pozadovanych sluzeb na Woknech mi trvala pro 6 lidi i s odzkousenim den.
Stejnou praci bez nekterych sluzeb delal jeden znamy na tucnakovi mesic. To o sobe skrome tvrdi, ze je na linuxu machr. A ja nemam duvod neverit mu, vse funguje, jen to trvalo 20x dyl.
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
avatar
Josef Němec (grovik)
29. 04. 2011 13:13 | Microsoft Windows 7 Chrome 10.0.648.205

Tedy ergonomie nesedla? Copak vadilo? Ikonky měli jiné barvy než Windows?
Protože jsem nucen neustále přecházet mezi Linuxem a Windows... čistě profesně. Nevidím v té klikací části sebemenší rozdíl. Snad jen že 3D akcelerace v Ubuntu funguje skoro na všem u Windows 7 u většiny NTB nemáte šanci.
To že se některé věci nastavují snáze pomocí příkazové řádky je dáno tím, že Windows naopak mají příkazovou řádku příšerno (dodnes neumí copy paste pomocí kláves CTRLc a CTRLv jako zbytek OS.
Co myslíte je rychlejší spustit jeden už několikrát udělaný a hotoví skript, nebo pokaždé klikat jako idiot a třikrát restartovat jen kvůli grafické kartě.
Většina lidí s Windows postrádá u linuxu možnost si to zprasit podle sebe. Natahat si tam všelijaké lišty a podobné blbosti. Nemají možnost neustále řešit ladění výkonu (běží to pořád stejně . atd. A tak se u Linuxu nudí. Málo kdo totiž na počítači skutečně doma pracuje. Většina BFU kouká na Youtube, Facebook a Seznam. Ti lepší občas stáhnou Photoshop aby ho zase odinstalovali protože: "fotky si hezčí udělají v Zoneru, tam jdou líp udělat krásné barvičky!"
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 18:05  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

To je nieco podobne, ako liezt do nastaveni cez "mkdir a.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}" ?
Souhlasím (+10)  |  Nesouhlasím (-4)  |  Odpovědět
Radimfakt  |  06. 01. 2010 14:54  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

A kdo to dělá? :) Ve winech většinou chodim do nastavení skrz Start > Ovládací panely.
Navíc i kdyby někdo chtěl jít formou kterou píšeš ty, stačí mu to přeci udělat jednou. Pak už do nastavení bude chodit jenom dvojklikem
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
kozec  |  06. 01. 2010 15:53  |  Linux Opera 9.80

Iste. Rovnako ako v Linuxe nikto nemusi startovat "motor" zadavanim prikazu. A aj keby musel, moze si spravit ikonu a potom ho pustat len jednym dvojklikom
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
kazeasch  |  12. 01. 2010 21:31  |  Microsoft Windows 7 IE 8.0

To není podobné, ale naprosto stejné, se dvěma rozdíly:
1) Vaše složka se jmenuje "a" a v šlánku je "Božský režim"
2) Vy to "datlíte do konzole a v článku vyklikají na ploše
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Rdm  |  05. 01. 2010 23:55  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

A mohou snad uživatelé za to, že neví o Linuxu? To je snad chyba Linuxu, že je jeho mottem "programátoři programátorům" a na BFU kašle aneb miliónová komunita programátorů, ale ani jeden markeťák...
Souhlasím (+9)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
kozec  |  06. 01. 2010 00:29  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

A preco presne je to chyba?
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-6)  |  Odpovědět
Niky  |  06. 01. 2010 09:06  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Rikal jsem, ze to nechapes
Souhlasím (+5)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
avatar
Josef Němec (grovik)
29. 04. 2011 13:16 | Microsoft Windows 7 Chrome 10.0.648.205

Jak tomuhle mám rozumět? Linux může za to že ho vyvíjí programátoři a ne marketing? Takže když Vám řeknu, že Linux je WOW! Tak si teď hned stáhnete a nainstalujete Ubuntu?
Vás musí PR agentury milovat., jste vážně prostoduché stvoření.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Hafajs  |  15. 02. 2010 22:28  |  Microsoft Windows XP IE 8.0

Tady se koukam rozdavaji pocitadla a systemy. Asi ziju na nejaky jiny planete. Ve vsech formach porizeni co znam, krom vyhry v kartach, se da vybrat system, dokonce vcetne moznosti bez systemu :D
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
John Silver
05. 01. 2010 15:17 | Linux Mozilla 1.9.1.6

"Niky" to je nějaký robot dále rozšiřující obecně přijímané stupidity?
Souhlasím (+15)  |  Nesouhlasím (-5)  |  Odpovědět
avatar
Pepa Vybíhal (Pepa Vybíhal)
05. 01. 2010 18:49 | Microsoft Windows XP Firefox 3.5.6

Taky si rikam, proc si nekdo kupuje neco, na co kazdej druhej nadava
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
akira.uzai  |  06. 01. 2010 07:35  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.2

podle této scestné teorie je Škoda lepší auto než BMW xD
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (-3)  |  Odpovědět
Roman Langer (RomanL)
06. 01. 2010 08:15 | Microsoft Windows XP IE 8.0

On někdo ty Škodovky rozdává zadarmo?
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 12:54  |  Linux Opera 9.80

Iste. S Windows XP
Souhlasím (+7)  |  Nesouhlasím (-8)  |  Odpovědět
Kartona  |  06. 01. 2010 13:04  |  Microsoft Windows XP IE 6.0

Rozšířenost software, které je zadarmo o ničem nevypovídá, pokud není srovnáváno s jiným software stejného typu a také zadarmo. Srovnávat Linux s Windows by mělo smysl, kdyby stál Linux stejně jako Windows. Jinak, i kdyby byl Linux zastoupen stejně jako Windows, bylo by nutné konstatovat, že Windows jeoblíbenější. Jenom blbci si kupují to, co nechtějí. Jsem možná konzervativní, ale žádné distribuci Linuxu jsem nepřišel na chuť; a to už dělám na počítačích od roku 1967. V Číně oblékli do kabátu Windows i Ubuntu, aby byl zajímavější.
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Johny007  |  05. 01. 2010 12:42  |  Microsoft Windows Vista Chrome 4.0.249.43

Microsoft rozhodně poslouchá přání uživatelů, možná se jich neptá a proto má přece sledování použití. Z jejich statistik by mohl linux těžit ale moc se k tomu nemá. Vemte si jak se zjistilo že většina lidí používá na schránku myš místo klávesnice, proto je v nových Office 2007 to tlačítko tak veliké.. Ve Win 7 třeba nechápu to třepání oknem, je to k ničemu, ale přichycování k okrajům a automatická změna velikosti na polovinu je super...
Souhlasím (+14)  |  Nesouhlasím (-3)  |  Odpovědět
YettyMan  |  05. 01. 2010 12:48  |  Microsoft Windows XP Chrome 3.0.195.33

Kdyby nebyl Linux takový jaký je, co bychom pak používali?
http://www.vseopc.eu...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 05. 01. 2010 12:48
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-12)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 12:55  |  Linux Opera 9.80

> Vemte si jak se zjistilo že většina lidí používá na schránku myš místo klávesnice, proto je v nových Office 2007 to tlačítko tak veliké..
A preto maju *nixy copy-paste mysou uz cca od roku 1980
Souhlasím (+11)  |  Nesouhlasím (-4)  |  Odpovědět
avatar
Juraj Ďurech
05. 01. 2010 13:55 | Microsoft Windows XP Chrome 3.0.195.33

Myslis to dnes uz snad prekonane select & copy? Vsak dodnes je to osina v p*deli a pricina obcasnych nekonzistencii clipboardu v linuxe. Napriklad take skopirovanie textu z xterm do firefoxoveho addressbaru je nightmare v pripade, ze v tom addressbare uz nejaky text je... :D
Souhlasím (+4)  |  Nesouhlasím (-11)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 14:09  |  Linux Opera 9.80

Ano, presne ten myslim Ale prekonane imho nieje, pouzivam ho denne. Narozdiel od xtermu, ten nepouziva uz hadam nikto Ale schvalne som to skusil a nezbadal ziaden problem. Tak v com presne ta nocna mora spociva?
Souhlasím (+8)  |  Nesouhlasím (-3)  |  Odpovědět
LuciusMare  |  05. 01. 2010 14:39  |  Linux Mozilla 1.9.1.6

Osobně s tím mám také problémy, protože se odkaz vloží za text a ne místo něho, když ho označím tak se přemaže to co se snažím přenést. Řeším to tak že nejdřív kliknu do adress baru, smažu a pak kopíruju,nebo vložím za adresu, shift+up a backspace...
Souhlasím (+4)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 14:51  |  Linux Opera 9.80

Co je ovsem presne to, co to ma robit
Mas ale 2 moznosti:
- Ak nepouzivas zrovna xterm, vysvieteny text pomocou shift+ctrl+c vlozis do druhej schranky.
- Ak pouzivas xterm, strednym klikom na ikonu nalavo od textu vykonas paste'n'go
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 15:45  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

To jsou problemy, no joo, Linux
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-9)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 15:54  |  Linux Opera 9.80

Len klud, ctrl+c, ctrl+v funguje tak jak vo Windowsoch
Btw, vies, ktory system sa da odpalit len tym, ze na ploche vytvorim adresar?
Souhlasím (+10)  |  Nesouhlasím (-3)  |  Odpovědět
Rudidlo  |  06. 01. 2010 07:18  |  Microsoft Windows 7 IE 8.0

Když už mluvíme o Ctrl + C, Ctrl + V, docela mi vadí, že Microsoft zapomíná na Implementaci Ctrl + Ins, Shift + Ins.
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
avatar
Milan Křepelka (cicobasket)
06. 01. 2010 12:10 | Microsoft Windows Server 2003 Opera 9.80

To bude asi proto, že doba DOSu skončila v minulém tisíciletí.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Rudidlo  |  06. 01. 2010 21:34  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

Jak souvisí doba DOSu, který se stále používá s tím, že Microsoft implementoval tuto kombinaci kláves ještě v roce 2003? V některých aplikacích ji podporuje dodnes.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 15:54  |  Linux Opera 9.80

Len klud, ctrl+c, ctrl+v funguje tak jak vo Windowsoch
Btw, vies, ktory system sa da odpalit len tym, ze na ploche vytvorim adresar?
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 16:06  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Urcite to nebude BOŽSKY LINUX
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-6)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 16:11  |  Linux Opera 9.80

To rozhodne nie
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 16:34  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Tak nezavid
Souhlasím (+6)  |  Nesouhlasím (-6)  |  Odpovědět
Roman Langer (RomanL)
06. 01. 2010 08:17 | Microsoft Windows XP IE 8.0

To nevím, ale rozhodně vím, že na ploše žádné adresáře nemají co dělat a může ho tam mít jenom naprostý BFU.
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-5)  |  Odpovědět
hatred  |  06. 01. 2010 08:27  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.0.16

:D skutecne? :D
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Vykook  |  06. 01. 2010 08:33  |  Macintosh OS X Chrome 4.0.249.49

To muze napsat jenom naprosty BFU...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 06. 01. 2010 08:40
Souhlasím (+10)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
kozec  |  05. 01. 2010 12:52  |  Linux Opera 9.80

Microsoft ich predsa urcuje
Souhlasím (+4)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
Hafajs  |  15. 02. 2010 22:54  |  Microsoft Windows XP IE 8.0

Ano, urcuje a uzivatel si to tak bud necha, nebo predela. A adresaru na plose jsem uz videl..... Jinak je pravda, ze ostra data na plose nemaji co delat. Ale jsou-li tam, stale to funguje.
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
t-fuse  |  05. 01. 2010 13:41  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

A co takové veřejné beta testování Windows, to dělá MS podle tebe pro srandu králíkům?
Souhlasím (+5)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
avatar
Petr Maleček (dj.kure)
05. 01. 2010 17:23 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Veřejné betatestování Windows udělal Microsoft poprvé za svou existenci až u Windows 7, tak nevím, čím se tu oháníte ! Testování starších Windows patřila jenom uzavřené komunitě betatesterů. Takže jestli Microsoft dělá systém podle požadavků uživatelů, tak to je až nyní od Windows 7, dříve si dělal co chtěl (on určoval kde co bude).
Souhlasím (+15)  |  Nesouhlasím (-13)  |  Odpovědět
avatar
Petr Maleček (dj.kure)
05. 01. 2010 18:22 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

To by mne zajímalo, kdo s tím může nesouhlasit, když je to pravda ...
Souhlasím (+6)  |  Nesouhlasím (-53)  |  Odpovědět
Oscar Hanzely
05. 01. 2010 23:57 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Samozrejme, ze je to pravda. MS nikdy nemel testovaci verze v take mire, aby mohl vychytat co si uizvatele preji.
K tomu ovladani Win mam taky hodne pripominek.
Sice novy panel Start neni moc spatny, ale nanutit ho natvrdo, bez moznosti zmeny neni spravna cesta ...
Treba taky nove OFFICE jiz lezou na nervy. Posledni dobra verze byla 2003. Od dalsich verzi, sice BFU vytvori moc hezkou prezentaci, nebo jednoduchy dokument, ale ta prezentace bude stejna jakou vytvori jeho kolega, pac vybiraji z omezenych moznosti dvou klilknuti. A kdyz clovek cche neco vic, tak to i zkuseny uzivatel hleda pul hodiny.
Ja jsem uzivatelem windows od verze 95. Ale po tom co mi prestali stacit WinXP a Windows 7 je takova jedina rozumna volba jsem si rekl dost. A ted jedu na Dualboot s Ubuntu. Kdyby byl qip/miranda, totalCommander, a Photoshop pod linux tak me uz asi ve Win nikdo neuvidi.
Ne proto, zebych je nemel rad, libi se mi a pouzivam je jako kazdy obcas, ale ciste nainstalovane Win7 po mesici nepouzivani jsou pomalejsi, nez Ubuntu po stejne dobe pouzivani... takze asi nebudu nic resit, nebude mi SW urcovat FW konfiguraci.
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-3)  |  Odpovědět
kessla  |  06. 01. 2010 10:40  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

tak no za mirandu existuji naprosto rovnocene nahrady, totalcommander se urcite taky da treba gnomecommanderem vicemene zastoupit a photoshop myslim bezi pod wine ale je otazkou zda by vam nestacil gimp.
Souhlasím (+4)  |  Nesouhlasím (-3)  |  Odpovědět
akira.uzai  |  06. 01. 2010 07:39  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.2

co to tady plácáte, veřejné betatestování dělá MS od nepaměti, jen naposledy si beta verzi OS uživatelé nemuseli kupovat xD
vy jste naivní jak tříleté dítě, myslíte, že se po uvedení win 7 jeho přístup změní? ani náhodou
Souhlasím (+5)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
avatar
Petr Maleček (dj.kure)
06. 01. 2010 14:11 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Jestli to bylo na mně, tak já neříkám, že se přístup MS změnil nebo změní Já říkám jen to, že veřejné beta testování přišlo až od Windows 7 a to je pravda. Testování beta za peníze nebylo veřejné, ale jenom uzavřená komunita blbců, co za to zaplatí :P
Jsem uživatelem Windows od verze 3.11 for Workgroups, za tu dobu se s Microsoftem známe dobře :D
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
CZonkin  |  06. 01. 2010 20:25  |  Linux Chrome 4.0.249.43

Beta jehovisty jsem měl před pár lety zcela oficiálně, tak nevím ...
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
akira.uzai  |  06. 01. 2010 07:37  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.2

škoda ale že si jej uživatelé musejí platit (tedy někteří)
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Radiusxe  |  05. 01. 2010 14:14  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.6

az nekdo bude platit nakladne studie, ktere se pri stahovani sw zdarma ze stranek bohuzel nezaplati
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
Johny007  |  05. 01. 2010 17:03  |  Microsoft Windows 7 Chrome 3.0.195.38

Však je přece nemusí dělat sami. Stačí, když si vezmou závěry, ke kterým došel MS. O průběhu designu Office je docela podrobné video, o tvorbě Win 7 taky. Vždyť i MS víceméně říká, že se inspirovali u MacOS.
Ono je to nakonec jedno, komunita se dělí na spoustu lidí, kteří několikrát dělají totéž, dělají co je baví a bugy proto musí jít občas stranou. Zábavnější je impletovat nové funkce, než opravovat staré.
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
x_based  |  05. 01. 2010 11:46  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

no tak to je masakr
Souhlasím (+7)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
saacc  |  05. 01. 2010 11:57  |  Microsoft Windows Vista Firefox 3.5.6

celkem to funguje i ve vista
Souhlasím (+8)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
saacc  |  05. 01. 2010 12:02  |  Microsoft Windows Vista Firefox 3.5.6

a je to vlastně jen celá struktura ovládacích panelů hozená na jednu hromadu, takže přehlednost... no...
Souhlasím (+14)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
Rengen  |  05. 01. 2010 12:00  |  Microsoft Windows Vista Firefox 3.5.6

Funguje to i na vistách
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
WaMe  |  05. 01. 2010 15:07  |  Microsoft Windows Vista Opera 9.80

Mně to teda začalo pořád do kola restartovat explorer.exe... už celkemnevím co s tím ani RR nepomohlani jiný uživatel xD budu mit jeste odpoledne s pc veselo xD
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
avatar
Jakub Viktora
05. 01. 2010 12:20 | Microsoft Windows Vista Chrome 4.0.249.43

Vám to faká na Vistách?? Ja to prubnul .. s takovou tou jistotou, že přece ty systémy sou už 20 let pořad stejne ... a kupodivu se mi to zacyklilo a poad se restartoval pruzkumnik .. naonec sem to musel z jinych systemu smazat aby vubec šlo spustit Visty ... tak ted nevim kde sem udelal chybu
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Rengen  |  05. 01. 2010 12:22  |  Microsoft Windows Vista Firefox 3.5.6

Nevím, Vista SP2 a žádný problém s tím neni
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
SuperWalker  |  05. 01. 2010 13:13  |  Microsoft Windows Vista Firefox 3.5.6

Ano Fachčí to i na Vistach zo SP2!!!
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
avatar
Štěpán  Trčka
05. 01. 2010 12:26 | Linux Chrome 4.0.249.43

Windows 7 je vlastně modernizovaná vista, tak by to mělo fungovat i na sp1
Souhlasím (+10)  |  Nesouhlasím (-5)  |  Odpovědět
Johny_G  |  05. 01. 2010 12:55  |  Microsoft Windows Vista Chrome 4.0.290.0

Potvrzuji. Zacyklil se mi explorer a musel jsem přes správce úloh nastartovat Total Commander a v něm tu složku vymazat, abych se z toho dostal .
Windows Vista 64bit, plně aktualizovaná legální česká verze (MSDN Academic Alliance)
Pokud to budete zkoušet, radši bych to dal jinam než na plochu. Z toho prostého důvodu, aby vám nekřechnul explorer hned jak se plocha zobrazí. Když to dáte jinam, budete mít větší pohodlí na spuštění jiného file manageru .
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
MildaEvilda  |  05. 01. 2010 13:08  |  Microsoft Windows Vista Opera 9.80

Windows Vista 64bit Bussines s poslední aktualizací taky lehne, napadlo mě jestli to nemůže být nastavením Řízení uživatelských účtů, ale nemám čas s tím experimentovat.
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Johny_G  |  05. 01. 2010 13:11  |  Microsoft Windows Vista Chrome 4.0.290.0

Jo vida, to jsem zapomněl zmínit. Rovněž Business, UAC vypnuté. Vyzkouším, potvrdím.
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
Johny_G  |  05. 01. 2010 13:20  |  Microsoft Windows Vista Chrome 3.0.195.38

Nastavení UAC nemá žádný vliv. Stejně jako vynechání mezer, velkých písmen nebo diakritik v názvu složky. Nepodařilo se mi to v mém systému rozchodit. Ještě jednou shrnuji: Windows Vista 64bit SP2 CZ, plně aktualizovaná legální verze.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
tomkyblik  |  05. 01. 2010 13:32  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.6

Take mam Vista x64 a take mi to vede k padu pruzkumnika. Trosku jsem hledal a nasel na cnet tento clanek http://news.cnet.com/8301-13860_3-10423985-56.... ... ve kterem mimo jine stoji: The trick is also said to work in Windows Vista, although some are warning that although it works fine in 32-bit versions of Vista, it can cause 64-bit versions of that operating system to crash. Takze to vypada, ze to je obecny problem na x64 verzi...
Souhlasím (+4)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
akira.uzai  |  06. 01. 2010 07:41  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.2

diakritika v názvech adresářů je prasečina už z principu
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-5)  |  Odpovědět
MildaEvilda  |  06. 01. 2010 09:07  |  Microsoft Windows Vista Opera 9.80

názvy neodpovídající formátu 8.3 taky, že?
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
kozec  |  06. 01. 2010 12:35  |  Linux Opera 9.80

Ja zas nemam rad v nazvoch medzery
Ale za dostatocne normalnych okolnosti by nic z toho nemalo robit problemy.
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Niky  |  07. 01. 2010 11:34  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

A to jako proc?
To je jako rici, ze platek chleba je ok, ale platek chleba s maslem je prasecina
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
kozec  |  07. 01. 2010 12:25  |  Linux Opera 9.80

Uz si si niekedy natrel platok sunky nutelou?
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
avatar
Jakub Viktora
05. 01. 2010 13:29 | Microsoft Windows Vista Chrome 3.0.195.38

No ja mam Ultimate 64bit (taky legal a plne aktualni) a jak sem to mel na te plose tak sem to mazal přes druhej system a nabootovani do nej .. protože mi to enchtelo delat vubec nic .... Vistakom to moc nedoporucuji teda
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Radiusxe  |  05. 01. 2010 14:17  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.6

ja to udelal na server ua pruzkumnik se tez zacyklil, zkusim restart az tu nikdo nebude :D, ale jestl ito ani potom nepujde...
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Milan Tomeš
05. 01. 2010 14:22 | Microsoft Windows XP IE 7.0

Smažte to pomocí jiného manažera nebo přes příkazovou řádku a restart nebude potřeba.
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
WaMe  |  05. 01. 2010 15:08  |  Microsoft Windows Vista Opera 9.80

Přesně tak, co jste smazal? ten soubor?? tenja tam uz vubwecnemam a jede to pořád do kola...
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
r4in  |  05. 01. 2010 13:05  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Mě by hlavně zajímalo, jak je to s oprávněním? Řadu věcí v CP může měnit jenom admin, jestli s tím počítá i "God Mode Panel", nebo je to díra a může tam měnit systémově kritické věci i uživatel s omezenými právy???
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
BuriBuster  |  05. 01. 2010 13:09  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Admin only
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
t-fuse  |  05. 01. 2010 13:49  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

Nevím jak na W7, ale co jsem teď zkoušel na Vista SP2, tam se zobrazí seznam všech možných nastavení. Nějaké ptákovinky jako kurzory myší jdou měnit hned, na jiné věci (třeba změna názvu pracovní skupiny) už vyskakuje nadávátor požadující vyšší oprávnění.
Souhlasím (+7)  |  Nesouhlasím (-3)  |  Odpovědět
Jaroslav Dohnal (Dohnalik)
05. 01. 2010 14:45 | Microsoft Windows 7 Chrome 3.0.195.38

"nadávátor"
Souhlasím (+15)  |  Nesouhlasím (-3)  |  Odpovědět
tomkyblik  |  05. 01. 2010 13:44  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.6

Mimochodem, neni to nic noveho... trosku jsem po tom ted patral a je to zcela bezna a zdokumentovana vec viz http://msdn.microsoft.com/en-us/library/cc144096%28... ...
Takze hadam, ze pro Vista x64, kde to pada je ten .{Extension CLSID} kod jiny a proto to spadne na hubu...
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
avatar
Jenda Ovečka
05. 01. 2010 16:35 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

No, božský režim asi zdokumentovanej není, ale ty složky s příponou "CLSID" jsou hodně starý. Hrál jsem si s tim myslim už na Win98 SE, což byl muj první systém
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
avatar
Martin Hrdlička (amrtin)
05. 01. 2010 14:54 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Docela zajímavá věcička(w7 64bit bez problému)
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (-4)  |  Odpovědět
Macker  |  05. 01. 2010 15:43  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Ako vidim reakcie tak len win user a linux user ) nechcem zabrdat ale paci sa mi jedna vec ktora sa stava relativne casto "BOZSKY REZIM" tak toto je wau v roku 2010 ked ze system preferences je v OSX cca od roku 2001
Souhlasím (+5)  |  Nesouhlasím (-12)  |  Odpovědět
Carl B.  |  06. 01. 2010 10:06  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Však ve Widlích jsou ty krásně nepřehledné Ovládací panely, ale teď mají jejich uživatelé konečně i ultimátní nastavovátko, které bude ještě méně přehledné a o kterém budou moci říct: "Jako woe kam se sereš s tím tvým Linuxem a Masoxem, já mam pyčo god mód a to jako znamená, že jsem tvrdej hustodémon."
Souhlasím (+4)  |  Nesouhlasím (-6)  |  Odpovědět
CZonkin  |  06. 01. 2010 20:30  |  Linux Chrome 4.0.249.43

Už jsem se lekl, že by si nějaký MasoXista (díky za hezkou přezdívku pro MacOS, to budu používat ... ) nerejpnul ...
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
oooooooooo  |  05. 01. 2010 15:49  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Ve foru je to od včerejška - sekce Winows 7 faq daval jsem to tam , i odkaz na alternativu k tomuto.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (-3)  |  Odpovědět
Jiří Novák (nervous)
05. 01. 2010 16:25 | Microsoft Windows Vista Firefox 3.5.6

Vyzkoušel jsem tento postup jen tak se srandy na Vistě,a ono to funguje
Sice to vypadá trochu jinak ale je to velice podobný.Super
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
avatar
Pavel Koloděj
05. 01. 2010 17:24 | Microsoft Windows Vista Opera 9.80

Postup pro Windows Vista
Dulezite: Mejte nainstalovany total commander.
Na plose si klidne dle navodu vytvorte bezskou slozku.
Uvidite nadherne zacykleni chyby v exploreru.
Az vas neustale restartovani prestane bavit dejte Ctrl+Alt+Delete, Spustit správce úloh, Vyberte položku Soubor -> Nová úloha, zde napište C:\totalcmd\totalcmd.exe (podle instalacniho adresare), najedte na c:\Users\...\Desktop a zde slozku smazte.
PS: Pro pobaveni je to dobre Microsoftu dávám 1+
Souhlasím (+11)  |  Nesouhlasím (-2)  |  Odpovědět
avatar
Petr Maleček (dj.kure)
05. 01. 2010 17:31 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Jestli vidím dobře, tak ten "Božský režim", ala Linux GNOME control center a KDE system settings & Mac OS X control panel je jenom rozbalený ovládací panel, to je mi najednou pokřiku nad objevenou Amerikou
Přirovnat to můžu asi jen k oblečené prostitutce
Souhlasím (+17)  |  Nesouhlasím (-4)  |  Odpovědět
oooooooooo  |  05. 01. 2010 17:37  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

No Gnome control center bylo uplně stejně schovaný dřiv v některých distribuxích jako toto.Musel jste ho vyvolat prikazem.Ani nevím jestli je to tak v některých pořád.A fakt bylo velký překvapení pro spoustu uživatelů jiste populární distribuce že něco takového existuje.
Souhlasím (+3)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Johny007  |  05. 01. 2010 17:50  |  Microsoft Windows 7 Chrome 4.0.249.43

Na Windows Server 2008 R2 Std. x64 to funguje v pořádku.
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
avatar
Petr Maleček (dj.kure)
05. 01. 2010 18:24 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Jistě, všal R2 "jsou sedmičky" nebo aspoň jádro má být podle všeho stejné.
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
mumich  |  05. 01. 2010 17:56  |  Microsoft Windows 7 IE 8.0

Víte, co je zvláštní, že se jakákoliv diskuze vždy zvrhne v diskuzi proč je Linux lepší než Windows a naopak.
Ale co chci hlavně říci - pokud si zobrazíte ovládací panely jinak než podle kategorií (čili konkrétně jeko velké nebo malé ikony) pak dostáváte defacto to samé, jen nejsou ty jednotlivé kategorie všechny "rozklikané".
Souhlasím (+18)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Niky  |  05. 01. 2010 20:47  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Protoze Linuxaxi proste maji problem pochopit, ze ten jejich BOZSKY OS domaci uzivatele nechteji.
Ani zadarmo.

Souhlasím (+10)  |  Nesouhlasím (-13)  |  Odpovědět
Nemo7  |  05. 01. 2010 21:30  |  Linux Opera 9.80

A nenápadité blbé hlášky Nikyho nedokáže pochopit ani Linuxák, ani Windowsák.
Souhlasím (+6)  |  Nesouhlasím (-7)  |  Odpovědět
Rudidlo  |  06. 01. 2010 07:23  |  Microsoft Windows 7 IE 8.0

Niky by mohl cpressu přispívat na diskový prostor
Souhlasím (+5)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Niky  |  06. 01. 2010 07:56  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

Rikam, ze to nenapete
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
ZdZeus  |  05. 01. 2010 20:45  |  Microsoft Windows Vista Firefox 3.5.6

EDIT: Na blozích a webech v zahraničí normálně píšou funguje pro Win7/Vista. Takže třeba se jedná o problém jen u mě ... viz dále:
POZOR! Nezkoušejte tento kód na Vistě (nebo si ho zkuste, je to legrace). Zresetuje to explorer.exe (ale složka se vytvoří), takže ten proces se už znova nenastartuje, prostě se bude pořád dokola restartovat
Po restartu PC samozřejmě to samé. V Nouzovém režimu to samé. Přes NR s příkazovým řádkem se mi tu složku nepovedlo odstranit (to bude ale asi moje chyba, moc s PŘ neumím).
Jediné fční řešení, které mně zafungovalo, bylo normálně ten PC pustit, vykašlat se na neustálé restartování explorer.exe, nahodit CTRL+ALT+DEL (protože tahle nouzová obrazovka funguje) a přepnout na jiného uživatele. Z něj se k umístění této složky TAKY nedostanete, opět se restartuje explorer.exe, ale už máte přístup k jiným částem PC, takže nějakým jiným prohlížečem (třeba Total Commanderem) lze složku smazat a vše je vyřešeno.
Ale je to zábava, to vám povím
(a vím, že to bylo určeno jen pro win7, holt jsem to chtěl zkusit, no ) - jinak mám Vista HP 64bit CZ SP2 OEM - třeba to jinde funguje, zájemci mohou vyzkoušet

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 05. 01. 2010 20:56
Souhlasím (+2)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
Roman Fišer
05. 01. 2010 21:16 | Microsoft Windows Vista IE 8.0

Nesouhlasím. Vyzkoušel jsem na Vistách Home Premium a naprosto bez problémů funguje. Žádný restart a nic podobného.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
ZdZeus  |  05. 01. 2010 22:17  |  Microsoft Windows Vista Firefox 3.5.6

Sakra, tak to bude asi chyba u mě. Možná bych měl ještě zkusit.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
akira.uzai  |  06. 01. 2010 07:46  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.5.2

Total Commander sice (s příslušným pluginem) umí zobrazovat html stránky ale webový prohlížeč to určitě není, stejně jako hudební přehrávač, vypalovací sw nebo poštovní program (opět pluginy) ale jde o správce souborů
jinak explorer (česky průzkumník, neplést s MSIE) je zase simulátor správce souborů
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
ZdZeus  |  06. 01. 2010 08:29  |  Microsoft Windows Vista Firefox 3.5.6

Nj, prohlížečem jsem myslel prohlížeče složek neboli správce souborů …
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Niky  |  07. 01. 2010 11:32  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

"simulátor správce souborů"
Asi je, stejne jako Linux je parodie na privetivy OS
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Roman Fišer
05. 01. 2010 21:13 | Microsoft Windows Vista IE 8.0

Tento mód je super a není to záležitost pouze Windows 7 ale i Windows Vista. Vyzkoušejte a uvidíte, funguje to skvěle.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
clarkie  |  05. 01. 2010 21:22  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

a není to jen sbírka odkazů do ovládacích panelů? nic nového jsem tam neobjevil
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Oscar Hanzely
06. 01. 2010 00:05 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Ano je gpedit.msc ma stejne vic skrytych nastaveni.
Zadny bozsky rezim, jen control panel jinak usporadany. proste primo odkazy na nektere nastaveni, ale nnei to zadny rezim navic. Takova utilitka Group Policy ma tech skrytych nastaveni vic, a nikdo o ni nemluvi.
Souhlasím (+1)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Wolf9  |  06. 01. 2010 21:54  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Akorát že gpedit v takových Home Premium nejede.
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
gerranek  |  06. 01. 2010 17:50  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

co to je?? to je nakej joke nebo to fakt uxistuje??
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
metuj  |  06. 01. 2010 19:26  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Dobrý večer,
nerad bych vyvolal (spíš podpořil) flame war, ale nedá mi se to nezeptat. Když se na webu objeví článek o OS MS, zdá se mí (opravdu jen ničím nepodpořená domněnka), že na něj reaguje více příznivců linuxu, než windows. To, že jsou reakce uživatelů linuxu negativní, lze asi očekávat, ale já se ptám proč jsou vůbec? Nezlobte se na mne prosím - nechci se s Vámi přít, ale zajímalo by mne, proč potřebujete jako spokojení uživatelé linuxu přesvědčovat uživatele win, že jej jejich systém úplně špatný? Neodpovídejte prosím - protože je to pravda To je sice možné, ale pravda je také to (používám záměrně příklad přímo z této diskuze), že BMW je lepší vůz, než Škoda. A přesto si nemyslím, že by do fóra škoda psali majitelé BMW a přesvědčovali majitele Škodovek, že je jejich auto špatné.
Souhlasím (+7)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
kozec  |  06. 01. 2010 19:54  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

Zatial som nestretol diskusiu, kde by skutocne prisiel uzivatel Linuxu a len tak z nicoho zacal vysvetlovat, preco je jeho system lepsi. Ani tato nieje vynimkou - viz hned 4. prispevok v diskusii.
A ked uz sa to raz niekto zacne, ostatni sa pridaju
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (-1)  |  Odpovědět
CZonkin  |  06. 01. 2010 20:32  |  Linux Chrome 4.0.249.43

Protože zkrátka lepší je Fakt je, že na Živě bývaly i dobré diskuse, ale já jsem holt pamětník ...
Souhlasím (0)  |  Nesouhlasím (-3)  |  Odpovědět
Dobr  |  09. 04. 2012 23:07  |  Unknown IE 10.0

FIY, funguje to i na Windows 8
Souhlasím (+5)  |  Nesouhlasím (0)  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor



txtapk.com  

translate-přeložit

2023-03-24-bip39-standalone.html jeden krucek


ssssssssssssss

Příklad stránky s odkazy

Text odkazu 1

Text odkazu 2

Externí odkaz

Telefonní číslo

Odkaz na sekci

Odkaz na soubor

ssssssssssssss